Business Intelligence

Biznes i technologia są nierozłącznym elementem gospodarki. Biznes zwiększa oczekiwania względem technologii, a technologia wprowadza najnowsze rozwiązania ułatwiające zarówno sprzedaż, jak i analizę preferencji klientów. Widać to, po sektorze sprzedaży internetowej, który jest ogromny, co udowadniają tacy giganci jak Allegro, Ebay lub Amazon.

 

Problemem jest jednak kontrolowanie, monitorowanie i weryfikowanie zachowania użytkowników na stronie. W sklepie stosunkowo łatwo określić czy produkt klientowi się spodobał, czy nie, choćby po jego reakcji lub komentarzach o produkcie, jednak na witrynie jest to o wiele bardziej skomplikowane.

Rozbudowane strony internetowe potrafią zachować informację o tym, jak klient porusza się po wirtualnym sklepie, które produkty ogląda, jak często i wiele innych aspektów. Nawet jeśli posiadamy dane o zachowaniu gości sklepu, przy ich dużej ilości, niemożliwym jest dla człowieka połączenie wszystkich. Z pomocą, ale również garścią odpowiedzi przychodzi Energy Logserver.

 

Dane ze sklepów internetowych, bądź innych systemów umieszczamy w Energy Logserver. Tam możemy je łączyć, tworząc łatwe do odczytania wizualizacje i dashboardy. Od tego momentu mamy odpowiedzi na wiele pytań:

  • Jakie produkty są najpopularniejsze w podziale na kraj i wiek klienta?
  • Które z produktów są najczęściej polecane?
  • Lista najwyżej ocenianych produktów?
  • Które z produktów są najczęściej umieszczane na liście życzeń?
  • Jakie produkty są najczęściej umieszczane w koszyku, ale nie kupowane?
  • Które produkty są najczęściej usuwane z koszyka?

Energy Logserver może stać się wspaniałym narzędziem do pomocy w głębokiej analizie biznesowej, która pomoże lepiej tworzyć i dopasowywać oferty.